Chantal Korporaal

Ik ben locatiemanager bij Yes! Kinderopvang en verantwoordelijk voor de peuterspeelgroep en buitenschoolse opvang op de locaties Perkstraat en Laurensvliet. Ook ben ik locatiemanager van kinderdagverblijf Grote Beerstraat.

Van origine ben ik leerkracht en ik vind het dan ook erg leuk om betrokken te zijn bij een basisschool waar Yes! Kinderopvang intensief mee samenwerkt. Voor mij is dit het beste van twee werelden. Werken met en voor kinderen geeft mij energie. Ik lever graag een bijdrage aan een veilige en leerzame omgeving waar ieder kind zijn eigen talenten kan ontdekken en ontwikkelen. Zo’n omgeving vinden kinderen en ouders zowel op De Dolfijn als bij Yes! Kinderopvang. Niet alleen de omgeving en de speerpunten van beide organisaties komen overeen, ook de leerkrachten van school en de pedagogisch medewerkers van Yes! werken nauw met elkaar samen. En omdat we erg veel waarde hechten aan de doorgaande lijn van peuter naar kleuter en basisscholier, hebben we ook een gezamenlijke pedagogisch visie. Ik ben bijzonder trots op deze samenwerking en ben ervan overtuigd dat dit bijdraagt aan de ontwikkeling van kinderen. Daar ligt mijn hart en mijn passie. Dus graag tot ziens op één van de locaties!