Marian Witjens

Ik werk inmiddels al weer 15 jaar op de Dolfijn. Na 11 jaar met veel plezier met kleuters te hebben gewerkt, ben ik overgestapt naar de middenbouw en daar heb ik het heel erg naar mijn zin. Na 27 jaar onderwijs vind ik het werken met kinderen nog steeds geweldig. Iedere dag is anders, het is nooit saai. Uitdagingen zijn er altijd want het onderwijs staat nooit stil en de Dolfijn is een school die voorop loopt als het gaat om vernieuwingen. Ik vind het als juf heel belangrijk om een goede band op te bouwen met de kinderen uit mijn groep. Om te kunnen leren moet een kind zich veilig voelen en zichzelf kunnen zijn. Respect hebben voor elkaar en elkaar accepteren zoals iedereen is! Je krijgt heel veel terug van kinderen en daar haal ik iedere dag weer mijn voldoening uit. Ik ga nog steeds iedere dag met plezier naar mijn werk!