Marja Bochanen

Mijn naam is Marja Bochanen en ik werk sinds 2007 bij Yes! Kinderopvang. In het begin ben ik werkzaam geweest op verschillende locaties met verschillende doelgroepen. Al snel vond ik mijn plekje op de Buitenschoolse opvang in de Dolfijn. Ik voelde me hier meteen thuis, er hangt een bijzonder warme sfeer in de school waar iedereen welkom en gelijk is. Al snel draaide ik de peuterspeelzaal er bij. De combinatie van deze twee vind ik geweldig! Het is zo mooi om te zien hoe een peuter van twee bij ons binnenkomt en hem of haar te zien groeien. Ik vind het heel belangrijk dat een kind zich veilig voelt in de groep zodat er een goede basis is en hij of zij zich kan ontwikkelen. Hierdoor bouwen we een goede band op! Vaak lopen kinderen die al jaren op school zitten nog even binnen op de peuterspeelzaal voor een knuffel, een kletspraatje of om te vertellen wat ze op school hebben geleerd. Na schooltijd komen de kinderen bij mij op de BSO om gezellig te kletsen, te knutselen of een spelletje te spelen. Ik vind het leuk om te zien welke talenten kinderen hebben en daarvoor passende activiteiten te organiseren.